هیچ نرم افزاری بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلما اگر تولید و ارائه نرم افزار مهم باشد پشتیبانی کردن از آن جهت کارکرد صحیح و بدون مشکل حیاتی خواهد بود. در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی کاربران قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند و اگر احیانا مشکلی در سایت بوجود آمد بدون نگرانی از تیم پشتیبانی درخواست کمک کنند. کاربر بیشتر از اینکه خود را درگیر مشکلات نرم افزار کند می تواند با خیال راحت برروی توسعه تجارت خود تمرکز کرده و برطرف کردن ایرادات و بروزرسانی سایت را بدست تیم متخصص ویرچو بسپارد.
استفاده از خدمات متفاوت که در هنگام پشتیبانی برایتان در نظر گرفته شده است فروشگاه شما را از هر نظر بی نقص می کند به عنوان مثال یکی از خدمات مهم پشتیبانی بروز رسانی نرم افزار فروشگاه به آخرین نسخه آن می باشد، بدین ترتیب دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید که چگونه فروشگاه خود را به نسخه های جدیدتر ارتقا خواهید داد تیم ویرچو این کار را برای شما انجام خواهد داد و شما همواره از آخرین نسخه و بیشترین امکانات بهره مند خواهید بود. بروزرسانی نرم افزار به آخرین نسخه از جهات امنیتی دارای اهمیت زیادی است و همین طور به شما کمک می کند با در اختیار داشتن امکانات جدیدتر و بهتر تجارت خود را به شکل موثرتری برروی اینترنت گسترش دهید.
شما با پرداخت هزینه ناچیز (ماهیانه کمتر از 10 هزار تومان) قادر به استفاده از این خدمات پشتیبانی و بروزرسانی فروشگاه ساز ویرچو خواهید بود.
هدف از تهیه قرارداد پشتیبانی، یکپارچه سازی مفاهیم و کاربردهای حقوقی و تعیین چارچوبها و وظایف فروشنده و خریداراست. در تنظیم این قرارداد تلاش بر این بوده که اکثر موارد حقوقی، مالیاتی و بیمه ای مد نظر قرار گرفته و از طرفی رعایت حقوق مصرف کنندگان یکی از پایه ای ترین موضوعات این قرارداد بوده است.