مشخصات اضافی

مشخصات اضافی برای فروشگاه‌هایی است که کالاهای آنها مشخصات متفاوت‌تری نسبت به کالاهای رایج دارند. اگر در فیلدهای تعریف محصول جدید نگاهی بیندازید خواهید دید که در تعریف یک محصول جدید چند مشخصه نظیر وضعیت، تاریخ دسترس پذیری، سازنده محصول، نام، مدل وجود داشته و مدیر بایستی مشخصات توضیحی محصول را تنها با آن فیلدها بیان کند.  حال در نظر بگیرید که می خواهیم فروشگاهی اینترنتی برای فروش لپ تاپ برپا کنیم. مشخصه های محصولی مانند لپ تاپ نظیر: پردازنده، حافظه، دیسک سخت و... چطور باید در این فروشگاه تعریف شوند؟ اطلاعاتی نظیر این موارد برای مشتری حیاتی می باشند، و در انتخاب نهایی وی تاثیر مستقیم دارد.  اینجاست که لزوم استفاده از مشخصات اضافی محصول مشخص می شود. برای درج مشخصات جدید باید ابتدا فیلدهای جدید را تعریف کرده و بعد از آن در قسمت تعریف محصول جدید این مشخصات را پر کنید.

بعنوان مثال مشخصه جدیدی بنام رج و شانه را در این قسمت تعریف کنید. در قسمت نام فیلد اسم رج را درج کرده و در قسمت طبقه‌بندی یک عددبه عنوان رتبه نمایش وارد کرده و نوع زبانی را که برای این فیلد استاده می‌شود را انتخاب کنید. مانند شکل زیر:

 

 

حال بروی دکمه فیلد جدید کلیک نمایید. فیلد مورد نظر به جدول زیر آن اضافه می‌شود. امکان بروز رسانی (ویرایش) این فیلد و یا حذف آن در این قسمت به ترتیب توسط دکمه هایووجود دارد.

حال به بخش تعریف شاخه‌ها / محصولات رفته  روی دکمه محصول جدید کلیک نمائید. مشاهده می‌کنید که فیلدهای مشخصات اضافی موجود در برگه مشخصات اضافی تعریف شده و قابل پر شدن است.

 

 

قدرت یافته با Zoopeer - © Zoopeer CMS 2005-2013