هیچ نرم افزاری بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلما اگر تولید و ارائه نرم افزار مهم باشد پشتیبانی کردن از آن جهت کارکرد صحیح و بدون مشکل حیاتی خواهد بود. در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی کاربران قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند و اگر احیانا مشکلی در سایت بوجود آمد بدون نگرانی از تیم پشتیبانی درخواست کمک کنند. کاربر بیشتر از اینکه خود را درگیر مشکلات نرم افزار کند می تواند با خیال راحت برروی توسعه تجارت خود تمرکز کرده و برطرف کردن ایرادات و بروزرسانی سایت را بدست تیم متخصص ویرچو بسپارد.

استفاده از خدمات متفاوت که در هنگام پشتیبانی برایتان در نظر گرفته شده است فروشگاه شما را از هر نظر بی نقص می کند به عنوان مثال یکی از خدمات مهم پشتیبانی بروز رسانی نرم افزار فروشگاه به آخرین نسخه آن می باشد، بدین ترتیب دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید که چگونه فروشگاه خود را به نسخه های جدیدتر ارتقا خواهید داد تیم ویرچو این کار را برای شما انجام خواهد داد و شما همواره از آخرین نسخه و بیشترین امکانات بهره مند خواهید بود. بروزرسانی نرم افزار به آخرین نسخه از جهات امنیتی دارای اهمیت زیادی است و همین طور به شما کمک می کند با در اختیار داشتن امکانات جدیدتر و بهتر تجارت خود را به شکل موثرتری برروی اینترنت گسترش دهید.

برخی از خدماتی که با تمدید پشتیبانی دریافت خواهید کرد:

  • پشتیبانی آنلاین (در ساعات اداری)
  • پشتیبانی از طریق ایمیل و سامانه Ticketing (به صورت 24 ساعته)
  • ارایه مشاوره جهت مدیریت فروشگاه اینترنتی و توسعه کسب و کار اینترنتی
  • رفع هر گونه باگ یا ایراد در هر یک از صفحات، امکانات یا ماژول ها فروشگاه
  • رفع مشکلات دیتابیس فروشگاه در صورتی که اطلاعات از بین نرفته باشد
  • ارایه پشتیبانی امنیتی و رفع باگ های امنیتی سایت در کمترین زمان
  • اعمال تغییرات خرد برروی قالب فروشگاه بدون دریافت هزینه (مواردی که کمتر از یک ساعت هزینه داشته باشد)
  • تغییر قالب فروشگاه به یکی از قالب های پیش فرض نسخه تجاری (یکبار به صورت رایگان در دوره پشتیبانی)
  • نصب و راه اندازی مجدد فروشگاه در صورت لزوم
  • بروز رسانی (Update) سایت به آخرین سرویس‌های عملیاتی شده برای فروشگاه با توجه به نسخه خریداری شده
  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سرور میزبان فروشگاه در صورتی که فروشگاه برروی سرور اختصاصی شرکت راه اندازی شده باشد

برخی از مواردی که شامل خدمات پشتیبانی نخواهد بود:

  • سفارشی سازی سیستم فروشگاه و افزودن امکانات جدید (بدین منظور خدمات سفارشی سازی را مطالعه بفرمایید)
  • طراحی قالب اختصاصی یا تغییرات کلی در قالب وب سایت (بدین منظور خدمات طراحی قالب اختصاصی را مطالعه بفرمایید)
  • طراحی لوگو یا هرگونه طراحی گرافیکی
  • مدیریت فروشگاه و افزودن یا ویرایش محصولات
  • ارایه پشتیبانی حضوری در محل مشتری (با دریافت هزینه جداگانه قابل ارایه است)
  • ارایه پشتیبانی هاست یا سرور در مواردی که فروشگاه برروی سرورهای اختصاصی شرکت میزبانی نشده باشد
  • بازیابی اطلاعات از بین رفته فروشگاه مانند محصولات یا سفارشات (در صورت میزبانی فروشگاه برروی سرورهای فروشگاه امکان بازیابی backup وجود دارد)
  • ارایه پشتیبانی برای سایر سایت‌ها یا نرم افزارهای که ربطی به سیستم فروشگاه ندارد مانند وبلاگ یا نرم افزار چت آنلاین

شما با پرداخت هزینه ناچیز (ماهیانه کمتر از 10 هزار تومان) قادر به استفاده از این خدمات پشتیبانی و بروزرسانی فروشگاه ساز ویرچو خواهید بود.

دریافت نمونه قرارداد پشتیبانی

هدف از تهیه قرارداد پشتیبانی، یکپارچه سازی مفاهیم و کاربردهای حقوقی و تعیین چارچوبها و وظایف فروشنده و خریداراست. در تنظیم این قرارداد تلاش بر این بوده که اکثر موارد حقوقی، مالیاتی و بیمه ای مد نظر قرار گرفته و از طرفی رعایت حقوق مصرف کنندگان یکی از پایه ای ترین موضوعات این قرارداد بوده است.