راهنمای مدیریت فروشگاه

بعد از نصب فروشگاه نوبت به پیکربندی آن میرسد. پیکربندی یعنی انتخاب و تنظیم پارامترهای فروشگاه اینترنتی به طوری که این فروشگاه منطبق با نیازهای فعالیت تجاری خاصی که مدیر فروشگاه قصد پیاده سازی آنرا دارد ، کار کند.
نرم افزار فروشگاه ساز ویرچو مجموعه وسیعی از پارامترهای مورد نیاز در فروشگاه را به شما معرفی می نماید که توسط آنها می توانید نحوه نمایش، ساختار، شکل ظاهری و هر آنچه را که دلتان میخواهد را برای تعریف اجزای مختلف این سامانه ، پیدا کرده و پیکربندی و مدیریت نمائید. لازم است تا شما این پارامترها را شناخته و در مواقع لزوم آنها را مطابق سیاست های کاری فروشگاه تان تغییر دهید.

اکثر پارامترهای تنظیمی ویرچو نیازی به تغییر نداشته و مقادیر پیش فرض آنها میتوانند بدون تغییر باقی مانند، لطفا از پیکربندی تنظیماتی که از عملکرد آنها اطلاعت دقیقی ندارید جدا خودداری فرمایید.

در اینجا قصد توضیح مشروح و دقیق تک به تک این پارامترها را نداریم. اما پارامترهای عمده ایی که باید درباره آنها صحبت کنیم و مهم هستند را شرح می دهیم. خیلی از پارامترهایی که در اینجا قرار دارند احتیاجی به توضیح نداشته و کاملا گویا هستند و احتیاج به تصمیم شما برای تنظیم شدن دارند.

 نیاز به تغییر و تنظیم برخی از این پارامترها را نمیتوان در ابتدای کار فروشگاه حدس زد. بهتر است با مرور زمان و کار بیشتر با فروشگاه و پیدا شدن این نیازها  برای شما کمی صبر کنید.

قسمت هایی از تنظیمات که قصد داریم در اینجا برای شما تشریح کنیم عبارتند از:

  • فروشگاه من
  • مقادیر حداقل و حداکثر
  • تصاویر
  • جزئیات مشتری
  • حمل و نقل / بسته بندی
  • فهرست محصولات
  • موجودی
  • واقع نگاری
  • مخزن
  • اختیارات ایمیل
  • دریافت فایل
  • فشرده سازی GZip
  • Sessions
  • نقشه سایت xml
  • محصولات مرتبط
  • محصولات برگزیده
  • مقایسه محصولات
  • تنظیمات منو
  • تصویر امنیتی
  • خرید از فروشگاه
  • آمار بازدید

 

قدرت یافته با Zoopeer - © Zoopeer CMS 2005-2013