پشتیبانی پس از راه اندازی

نسخه تجاری فروشگاه ساز ویرچو مخصوص افراد، سازمانها و شرکتهایی تهیه شده است که مایلند بدون هیچ نگرانی در رابطه با نگهداری فنی وب سایتشان برروی مدیریت فروشگاه و محصولاتشان متمرکز شوند. در زمینه مدیریت یک وب سایت تجارت الکترونیک فقط طراحی و راه اندازی یک وب سایت از نظر فنی کافی نمی باشد و همواره باید یک تیم از افراد فنی برروی وب سایت نظارت داشته باشند تا مشکلات فنی و امنیتی تجارت اینترنتی شما را تهدید نکند. اگر شما بدون کمک گرفتن از یک تیم فنی قصد نگهداری فروشگاه تان برروی اینترنت را داشته باشید مسلماً بعد از گذشت مدت زمان اندکی به مشکلات فنی و امنیتی برخواهید خورد که رفع آنها نیاز به دانش فنی در زمینه وب خواهد داشت، در این وضعیت شما باید به کسب دانش در زمینه طراحی و پیاده سازی صفحات وب اقدام کرده و تمرکز خودتان را از موضوع اصلی مدیریت محصولات، مشتریان و سفارشات که محتوای اصلی تجارت اینترنتی شما را تشکیل می دهند دور کرده و برروی مسائل فنی متمرکز شوید. این مسئله یک تهدید جدی برای تجارت اینترنتی شما خواهد بود و در مدت زمان کوتاهی به دلیل گستردگی و پیچیدگی مباحث فنی موجود در این زمینه از ادامه فعالیت برروی فروشگاه تان منصرف خواهید شد.

البته راه حل دیگری نیز برای این مشکل وجود دارد و آن استفاده از دانش یک تیم فنی و متخصص در زمینه طراحی و پیاده سازی صفحات وب می باشد که معمولا این راه حل از نظر مدیریتی بسیار بهتر بوده و هزینه های جانبی اندکی برایتان خواهد داشت.. با در نظر گرفتن این راه حل دیگر نیازی نخواهد بود که به کسب دانش طراحی وب اقدام کنید و در یک تعامل مثبت با تیم فنی وب سایت تان قادر خواهید بود تمامی مشکلات فنی موجود بر سر راه تجارت تان را از پیش رو بردارید. همانطور که هیچ وقت دانش مکانیک را به طور کامل یاد نمی گیرید تا بتوانید مشکل فنی اتومبیل تان را حل کنید و همواره سعی می کنید با یک متخصص مکانیک در این زمینه مشورت کرده و حل مشکلات را به عهده متخصص مربوط بگذارید، در زمینه نگهداری و مدیریت فروشگاه تان هم افراد متخصص در این زمینه می توانند سریعتر و راحت تر شما را به هدفتان برسانند.

یکی از تفاوت های عمده نسخه تجاری فروشگاه ویرچو با نسخه آزاد آن یا با برخی فروشگاه سازهای دیگر قرارداد و تضمین پشتیبانی آن می باشد که تیم پشتیبانی فنی شرکت فنآوری اطلاعات تاوریژ پس از راه اندازی و تحویل فروشگاه به شما، همواره در کنارتان بوده و مشکلات فنی گزارش شده توسط شما را بررسی و حل خواهد نمود. مشکلات که برخی اوقات برطرف کردن آنها نیازمند این است که تیم فنی به طور کامل از ساختار و نحوه کدنویسی فروشگاه تان اطلاع داشته باشد. تیم پشتیبانی شرکت تسلط کافی به کدهای فروشگاه ساز ویرچو داشته و از ساختار داخلی آن آگاهی کامل را دارد و شما بدون هیچ نگرانی می توانید حل شدن مشکلات فنی وب سایت تان را به این تیم بسپارید و اصولاً یکی از اهداف ما در ارائه این بسته تجاری رفع کردن این نقیصه می باشد. در بحث تولید نرم افزار همواره ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش یکی از کلیدی ترین مباحث می باشد و شرکتهای بزرگ سعی می کنند مشتریان نرم افزاریشان از نظر پشتیبانی فنی رضایت کامل داشته باشند زیراکه اگر یک نرم افزار بسیار عالی طراحی و پیاده سازی هم شده باشد باز مشکلات فنی در هنگام استفاده خواهد داشت که حل نشدن آنها می تواند عملکرد کامل نرم افزار را برای کاربر نهایی تضعیف کند.

مدت پشتیبانی ارائه شده برروی نسخه نقره ای فروشگاه ساز ویرچو شش ماه می باشد که در این مدت شما می توانید از کلیه خدمات پشتیبانی ارائه شده توسط شرکت به طور کامل بهره مند شوید و پس از اتمام این مدت قادر خواهید بود به طور جداگانه قرارداد پشتیبانی فروشگاه تان را برای مدت زمان بیشتری تمدید نمایید.

توجه: در صورتی که قرارداد پشتیبانی فروشگاه شما به اتمام رسیده است، لطفا با بخش فروش شرکت جهت تمدید قرارداد پشتیبانی تماس بگیرید.

تعهدات شرکت فنآوری اطلاعات تاوریژ در مدت زمان پشتیبانی فروشگاه شما به این شرح می باشد:

  • ارائه مشاوره و پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین در ساعات اداری و مشاوره و پشتیبانی اینترنتی از طریق سیستم پشتیبانی و ایمیل به صورت 24*7
  • بررسی و رفع مشکلات و ایرادات گزارش شده در رابطه با فروشگاه ساز ویرچو ، به طوری که مشکل گزارش شده سبب از کار افتادن کل یا بخشی از سیستم شده یا عملکرد صحیح آنرا مختل کرده باشد.
  • بروزرسانی سیستم فروشگاه به آخرین نسخه تجاری ارائه شده براساس پلن خریداری شده با تایید مالک فروشگاه
  • نظارت بر عملکرد صحیح سرور اینترنتی فروشگاه (Host) به نحوی که سرویس فروشگاه بدون هماهنگی قبلی قطع نگردد و در صورت بروز هر گونه مشکل در این رابطه حل سریع و بدون وقفه مشکل (این پشتیبانی در صورتی که میزبانی فروشگاه برعهده شرکت باشد قابل ارائه خواهد بود، بدیهی است در صورتی که فروشگاه برروی سرور ثالثی میزبانی شود به دلیل محدودیتهای فنی ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه سرور مقدور نخواهد بود).
  • ارائه مستندات و راهنمایی آموزشی لازم در زمینه مدیریت و نگهداری فروشگاه اینترنتی به صورتی که مدیریت فروشگاه بدون دخالت پشتیبانی شرکت براحتی توسط مدیران فروشگاه انجام گیرد.
  • ارائه مشاوره های لازم در زمینه ارتقا نرم افزاری و سخت افزاری فروشگاه اینترنتی راه اندازی شده به طوری که بهترین سرویس بدون مشکلاتی نظیر قطعی و کندی سرعت به مشتریان فروشگاه ارائه گردد
  • در صورت میزبانی فروشگاه برروی سرورهای شرکت، نسخه پشتیبان از فایلها و دیتابیس فروشگاه به صورت زمانبندی شده انجام میگیرد تا در صورت نیاز امکان بازیابی اطلاعات فروشگاه ممکن باشد.
  • اعمال تغییرات کوچک برروی قالب فروشگاه به صورتی که تغییرات سبب تغییرات ساختاری در کدهای فروشگاه نشود و فقط برجنبه ظاهری فروشگاه تاثیر بگذارد. این تغییرات در صورت تایید توسط بخش فنی شرکت به عنوان قرارداد پشتیبانی مطرح خواهد بود.

سایر مواردی که در بالا لیست نشده اند جزو خدمات پشتیبانی در مدت زمان قرارداد پشتیبانی نمی باشند و انجام آنها توسط بخش فنی و پشتیبانی شرکت مستلزم هزینه خواهد بود. برخی از موارد خارج از قرارداد پشتیبانی به این قرار می باشد:

  • سفارشی سازی فروشگاه به صورتی که امکان یا ماژول جدیدی به فروشگاه اضافه شده یا تغییرات اساسی در ساختار کدها و دیتابیس آن ایجاد گردد
  • حذف برخی از امکانات و ماژولهای اساسی فروشگاه در جهت تغییر عملکرد فعلی سیستم
  • بررسی فنی مشکلات سرور میزبان فروشگاه در صورتی که فروشگاه برروی سرور اینترنتی شرکت تاوریژ میزبانی نگردد
  • ورود اطلاعات محصولات و سایر بخشهای فروشگاه توسط بخش پشتیبانی شرکت
  • بررسی و رفع مشکلات فنی فروشگاه در صورتی که این مشکلات در اثر تغییر کدها یا دیتابیس فروشگاه توسط فرد یا شرکت دیگری به جز بخش پشتیبانی شرکت بوجود آمده باشد
  • تغییرات کلی در قالب و ظاهر فروشگاه براساس درخواست مدیریت فروشگاه
  • ارتقا سیستم فروشگاه به نسخه تجاری دیگری خارج از پلن خریداری شده

قرارداد پشتیبانی فروشگاه ساز ویرچو در برخی حالات که در زیر اشاره شده است به صورت یک طرفه فسخ شده و ارائه خدمات پشتیبانی توسط شرکت ممکن نخواهد بود:

  • در صورت تغییر کدها و دیتابیس فروشگاه توسط فرد یا شرکت دیگری به جز بخش پشتیبانی شرکت و بدون هماهنگی به طوری که دیگر امکان ارائه خدمات پشتیبانی برای شرکت بدلیل تغییر عملکرد سیستم مقدور نباشد
  • در صورت تغییر اطلاعات دسترسی به دیتابیس، فایلها و بخش مدیریت فروشگاه به طوری که بخش پشتیبانی شرکت قادر نباشد به اطلاعات لازم جهت ارائه خدمات پشتیبانی دسترسی داشته باشد. (در صورت ارائه دوباره اطلاعات لازم به بخش پشتیبانی امکان ارائه خدمات ممکن خواهد بود)
  • استفاده از نسخه ها یا ماژولهای تایید نشده توسط بخش فنی شرکت برروی سیستم
  • تغییر پیکربندی فنی فروشگاه بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی

توجه: در صورتی که قرارداد پشتیبانی شما بنا به دلایل عنوان شده در بالا فسخ گردیده باشد جهت فعال کردن مجدد قرارداد پشتیبانی و استفاده از خدمات تیم پشتیبانی شرکت لطفا با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

جهت ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و بدون وقفه به شما برخی امکانات خاص برروی وب سایت ویرچو به همین منظور راه اندازی گردیده است تا شما بتوانید در تمام ساعات روز از خدمات پشتیبانی شرکت به طور کامل استفاده کرده و با تیم پشتیبانی به راحتی تماس بگیرید. در زیر به امکانات ارائه شده برروی وب سایت ویرچو به صورت مختصر اشاره شده است:

سیستم مدیریت نسخه های تجاری (CPM):

پس از خریداری نسخه تجاری با مراجعه به وب سایت ویرچو می توانید نسبت به ارسال درخواست راه اندازی فروشگاه و فعال کردن آن اقدام نمایید که در این صورت یک کد فعالسازی برای فروشگاه شما اختصاص داده خواهد شد. با ثبت نسخه تجاری خریداری شده در وب سایت ویرچو شما قادر خواهید بود که به سیستم مدیریت نسخه های تجاری (CPM) برروی وب سایت دسترسی داشته باشید و از این طریق به اطلاعات زیر در کل ساعات روز دسترسی داشته باشید:

  • مشاهده وضعیت فروشگاه تان (فعال، در دست راه اندازی، اتمام پشتیبانی، مسدود شده و ...)
  • مشاهده مدت زمان باقیمانده از قرارداد پشتیبانی فروشگاه
  • مشاهده مشخصات فنی کامل فروشگاه راه اندازی شده
  • دسترسی به کلمات عبور ضروری در رابطه با فروشگاه و فضای اینترنتی فروشگاه تان
  • دسترسی به اطلاعات مالی مربوط به نسخه تجاری خریداری شده
  • دسترسی به یادداشت های دپارتمانهای فنی، پشتیبانی و فروش شرکت دررابطه با فروشگاه تان

توجه: جهت مشاهده اطلاعات (نام کاربری و کلمه عبور) لازم جهت دسترسی به بخش های خاصی از فروشگاه یا فضای اینترنتی شرکت نیازی نیست که با بخش پشتیبانی شرکت تماس بگیرید و با مراجعه به بخش مربوطه برروی سایت می توانید به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید. لطفا در صورتی که شخصاً نسبت به تغییر این اطلاعات مانند کلمه عبور ورود به Host فروشگاه اقدام نمده اید، جهت ارائه خدمات پشتیبانی بهتر اطلاعات جدید را در بخش مربوطه ثبت نمایید. ملاک بخش پشتیبانی شرکت در این زمینه اطلاعات ثبت شده در این بخش خواهد بود.

سیستم پشتیبانی یکپارچه (E-Ticketing):

جهت ارتباط با بخش پشتیبانی شرکت و ثبت درخواستهای پشتیبانی خودتان می توانید از سیستم پشتیبانی ارائه شده برروی وب سایت ویرچو استفاده نمایید. جهت استفاده از این سیستم به دو طریق می توانید اقدام کنید:

  • با نام کاربری و کلمه عبور مخصوص خودتان وارد حساب کاربریتان در وب سایت ویرچو شده و درخواست پشتیبانی خودتان را با انتخاب موضوع درخواست ثبت کنید.
  • با آدرس ایمیلی که به هنگام ثبت نام در وب سایت ویرچو استفاده کرده اید به یکی از آدرسهای زیر جهت رسیدگی به درخواست تان ایمیل بزنید که در این صورت  به طور خودکار درخواست شما در سیستم پشتیبانی ثبت خواهد گردید:

آدرس ایمیل دپارتمان پشتیبانی: Support@virtu.ir
آدرس ایمیل دپارتمان فروش: Sales@virtu.ir
آدرس ایمیل دپارتمان مدیریت: info@virtu.ir

سیستم پشتیبانی به صورتی طراحی شده است که کلیه درخواستهای پشتیبانی شما با ارجاع به دپارتمان مربوطه در سیستم ثبت می گردد و شما براحتی با ورود به بخش مربوطه در وب سایت می توانید تمامی درخواستهای خودتان و وضعیت هرکدام را مشاهده کرده و در ادامه درخواستتان با دپارتمان یا فرد مربوطه تماس برقرار کنید. در صورتی که دپارتمان یا شخص مسئول به درخواست پشتیبانی شما پاسخی ارسال کنند این پاسخ در زیر درخواست شما در سیستم قابل مشاهده بوده و همین طور یک نسخه از پاسخ به آدرس ایمیل تان ارسال خواهد گردید.

برخی از خصوصیات سیستم پشتیبانی شرکت به این شرح می باشد:

  • امکان دسترسی به کلیه درخواست پشتیبانی فقط با ورود به حساب کاربریتان
  • ارتباط متمرکز با کلیه دپارتمان های شرکت بدون نیاز به ارسال ایمیل مجزا به هر دپارتمان
  • امکان پیگیری وضعیت درخواستتان به راحتی از طریق سیستم
  • امکان ارسال پاسخ به درخواست ارسالیتان در آینده و همین طور مشاهده کلیه پاسخهای ارسالی و مشاهده وضعیت درخواست
  • امکان جستجو در درخواستهای ارسالیتان در صورتی که تعداد این درخواستها زیاد باشد
  • اتصال سیستم پشتیبانی به آدرس ایمیل شما که ارتباط تان با بخش پشتیبانی را آسانتر می سازد و نیازی نیست که برای مشاهده پاسخها به وب سایت مراجعه نمایید
  • امکان ارسال درخواست به دپارتمان مربوطه به صورت مستقیم
  • قابلیت ضمیمه کردن فایل به درخواست ارسال جهت ارائه خدمات پشتیبانی بهتر
  • مشاهده تاریخچه کامل درخواست ارسالی و پیگیری وضعیت پاسخ دهی به آن از طریق بخش مدیریت شرکت
  • ارتباط سیستم پشتیبانی شرکت با سیستم مدیریت نسخه های تجاری جهت استفاده بهتر از خدمات پشتیبانی در مدت قرارداد پشتیبانی
  • ارسال پاسخ به درخواست قبلی تان از طریق ایمیل فقط با replay کردن ایمیل قبلی ارسالی از طریق سیستم


سیستم چت آنلاین (Live Chat)

جهت ارتباط با بخش پشتیبانی شرکت و صحبت با افراد پشتیبانی می توانید از سیستم چت آنلاین تعبیه شده برروی وب سایت ویرچو بهره بگیرید. جهت دسترسی به این سیستم لطفا به وب سایت ویرچو مراجعه کنید یا با ورود به بخش مدیریت فروشگاه برروی لینک پشتیبانی آنلاین واقع در بالای بخش مدیریت کلیک نمایید. به هنگام ارتباط با اپراتور پشتیبانی لطفا مشخصات دقیق خودتان و دپارتمان موردنظر را انتخاب کنید تا در کوتاهترین زمان با فرد مسئول ارتباط برقرار کنید. در صورتی که هیچ فردی در دپارتمان انتخاب شده آنلاین نباشد شما به صورت خودکار به سیستم پشتیبانی شرکت جهت ارسال درخواست تان و رسیدگی در آینده راهنمایی خواهید شد.

پس از اتمام صحبت با اپراتور پشتیبانی جهت افزایش کارآیی بخش پشتیبانی شرکت و دپارتمان مذکور می توانید قبل از بستن پنجره پشتیبانی از طریق امکانات در نظر گرفته شده در سیستم به اپراتور موردنظر امتیاز بدهید که امتیازات شما توسط مدیریت شرکت در جهت افزایش خدمات پشتیبانی بررسی خواهد گردید.

ارائه درخواست سفارشی سازی

در صورتی که خدمات امکانات موجود در فروشگاه ساز ویرچو، جوابگوی برخی از نیازهای خاص شما نمی باشد، می توانید جهت سفارشی سازی فروشگاهتان و افزایش امکانات آن با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

بدین منظور جهت رسیدگی سریع به درخواست شما لطفا موارد موردنظر خودتان جهت اعمال و تغییر برروی فروشگاه به صورت دقیق و به تفکیک در یک فایل Word وارد کرده و با انتخاب موضوع سفارشی سازی یک درخواست پشتیبانی ارسال نمایید. درخواست ارسالی شما توسط بخش فنی شرکت بررسی شده و هزینه و زمان دقیق انجام سفارشی سازی موردنظر برآورد خواهد شد. نتیجه برآورد انجام شده از طریق بخش فروش شرکت برایتان ارسال می گردد تا درصورت تصویب هزینه و زمان قرارداد سفارشی سازی، جهت امضا و تایید مالی اقدامات لازم صورت گیرد.

پس از تایید قرارداد سفارشی سازی شما توسط بخش فروش شرکت، لیست نهایی سفارشی سازی در اختیار بخش فنی شرکت قرارداده خواهد شد تا در صورت نیاز جهت پیاده سازی دقیق لیست با شما تماس بگیرند. طراحی و پیاده سازی لیست در مدت زمان عنوان شده توسط بخش فنی انجام شده و پس از هماهنگی با شما برروی فروشگاهتان اعمال خواهد شد. نهایتاً جهت تایید نهایی قرارداد به بخش فروش شرکت ارجاع خواهید گردید تا به منظور تایید مالی نهایی با شما تماس بگیرند.

قدرت یافته با Zoopeer - © Zoopeer CMS 2005-2013