پیگیری درخواست

پرسش‌های متداول

جهت مشاهده پاسخ هر یک از پرسش ها لطفا برروی پرسش کلیک نمایید. شما می توانید با استفاده از کادر جستجوی زیر در بین پرسش ها جستجو نمایید.



سئوالات متداول نسخه ی تجاری

پرسش‌های متداول

  1. آیا امکان خرید ماژول های بانکی و پستی بصورت جداگانه وجود دارد؟
  2. نحوه ی سفارش نسخه ی تجاری چگونه میباشد؟
  3. آیا باید هر سال مبلغ بسته انتخابی را پرداخت کنم و فروشگاه خود را تمدید نمایم؟
  4. چگونه تبلیغات مربوط به فروشگاه ساز ویرچو را از پایین فروشگاه حذف کنم؟
  5. آیا میتوان کپی رایت پایین صفحات فروشگاه را حذف کرد؟
  6. چگونه رنگ قالب خود را تغییر دهم؟
  7. نسخه ی آزاد و تجاری چه تفاوتی باهم دارند؟
  8. آیا با استفاده از این نسخه میتوان فایل یا محصولات قابل دانلود را بفروش رساند؟
  9. آیا امکان ارسال پیامک وجود دارد؟
  10. آیا امکان اتصال به درگاههای بانکی وجود دارد؟ چگونه به درگاه بانکی متصل شویم؟
  11. براي امكان پرداخت الكترونيكي و online در فروشگاه خود چه اقدامي مي بايست انجام دهم؟
  12. آیا امکان دستکاری قالب توسط مدیر فروشگاه وجود دارد؟
  13. آیا امکان ارسال ایمیل وجود دارد؟
  14. آیا امکان Update فروشگاه به نسخه های جدید وجود دارد؟
  15. آیا راهنمایی برای کار با نرم افزار وجود دارد؟
  16. آیا خریداران می توانند بدون ثبت نام از فروشگاه خرید کنند؟
  17. من فروشگاه یکی از مشتریان شما را دیده ام و میخواهم فروشگاهی درست مانند همان فروشگاه را برایم راه اندازی کنید، آیا این امکان وجود دارد؟
  18. چه مدت بعد از سفارش، وب سایت در اختیار من قرار میگیرد و می توانم از آن استفاده کنم؟
  19. من از قبل دامین و هاست دارم،آیا امکان راه اندازی فروشگاه برروی دامنه و هاست خودم وجود دارد؟
  20. خدمات پشتیبانی شامل چه مواردی است؟
  21. آیا بعد از خرید فروشگاه ساز برای راه اندازی آن هزینه ی دیگری باید پرداخت شود؟
  22. امکاناتی مدنظرم هست که دراین سیستم فروشگاهی وجود ندارد، آیا امکان اضافه کردن این امکانات به فروشگاه وجود دارد؟
  23. آیا امکان مدیریت فروشگاه بصورت Offline وجود دارد؟
  24. آیا مدت استفاده از نرم افزار محدود می باشد؟
  25. با خرید یک نسخه از فروشگاه ساز ویرچو چند فروشگاه مستقل میتوان راه اندازی کرد؟
  26. بعد از اتمام مدت پشتیبانی در صورت بروز مشکل چه کار باید کرد؟
  27. آیا میتوانم ظاهر فروشگاه خود را تغییر داده و شبیه وب سایت فعلی خود کنم؟
  28. آيا می توان فروشگاه اینترنتی را به عنوان بخشی از سایت اصلی راه اندازی نمود ؟
  29. آیا در Virtu محدودیتی برای تعریف کالاها، دسته ها و زیر دسته ها و سفارشات وجود دارد؟
  30. آیا افراد مبتدی می توانند با نرم افزار فروشگاه اینترنتی شما کار کنند؟
  31. چگونه بجای لوگوی فروشگاه ساز ویرچو ، لوگوی شرکت خود را در فروشگاه قرار دهم؟
  32. رمز عبور مدیریت فروشگاه را گم کرده ام ،چه کنم؟

پاسخ‌ها

  1. آیا امکان خرید ماژول های بانکی و پستی بصورت جداگانه وجود دارد؟

    خیر، هزینه ی خرید همه ی ماژول های بانکی و پستی بیشتر از هزینه تهیه ی نسخه ی تجاری است ، توصیه ی ما به شما تهیه ی نسخه ی تجاری ویرچو (که تمامی ماژول ها را دارا میباشد)  به جای خرید تک تک ماژول ها است .

  2. نحوه ی سفارش نسخه ی تجاری چگونه میباشد؟

    شما میتوانید از طریق تلفن، چت آنلاین و فرم تماس با ما درخواست خود را اعلام کنید ، پس از دریافت درخواست شما فاکتور خرید توسط دپارتمان فروش برای شما ارسال خواهد شد.

  3. آیا باید هر سال مبلغ بسته انتخابی را پرداخت کنم و فروشگاه خود را تمدید نمایم؟

    خیر، با یک بار پرداخت شما نرم افزار را برای همیشه و برای مدت نامحدود خریداری می نمایید.

  4. چگونه تبلیغات مربوط به فروشگاه ساز ویرچو را از پایین فروشگاه حذف کنم؟

    با ورود به بخش مدیریت فروشگاه خود ،از قسمت "مدیریت بنر" واقع در منوی "ابزار" میتوانید این بنر را حذف کرده و بنر دلخواه خود را جایگزین کنید.

  5. آیا میتوان کپی رایت پایین صفحات فروشگاه را حذف کرد؟

    برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید صفحه "درباره قانون کپی رایت" را مطالعه کنید

  6. چگونه رنگ قالب خود را تغییر دهم؟

    در قالب های شماره یک و دو امکان تغییر رنگ قالب وجود دارد، چنانچه یکی از این دو قالب را برای فروشگاه خود انتخاب کرده اید ،می توانید با ورود به بخش مدیریت فروشگاه خود و از قسمت "فروشگاه من" واقع در منوی "تنظیمات" رنگ قالب خود را به رنگهای موجود تغییر دهید.

  7. نسخه ی آزاد و تجاری چه تفاوتی باهم دارند؟

    این دو نسخه علاوه بر اینکه از نظر امکانات باهم تفاوت دارند ،تفاوت عمده ی دیگری نیز دارند و آن در پشتیبانی حرفه ای و قوی  هست که برای نسخه ی تجاری ارائه میشود ولی برای نسخه ی آزاد هیچ پشتیبانی ارائه نمی گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقایسه نسخه ی تجاری و آزاد واقع در منوی "نسخه ی آزاد" را مطالعه کنید

  8. آیا با استفاده از این نسخه میتوان فایل یا محصولات قابل دانلود را بفروش رساند؟

    بله، اگر شما دارای محصولاتی هستید که امکان دانلود باید برای آنها فراهم باشد، نظیر e-book و برنامه های کاربردی و .... در نسخه ی تجاری ویرچو این امکان برای شما فراهم شده است. بدینصورت که در هنگام خرید محصول مجازی، مشتری بعد از افزودن این محصول مجازی به سبد خرید، به پرداخت نهایی می رود و بعد از طی مراحل تائید و دریافت تاییدیه پرداخت، لینک دانلود محصول مجازی برای مشتری قابل مشاهده خواهد بود.

  9. آیا امکان ارسال پیامک وجود دارد؟

    بله، امکان ارسال پیامک وجود دارد. برای اینکار ابتدا باید پنل و سایر ملزومات دلخواه خود را انتخاب فرمائید برای اطلاع از تعرفه پنلها و خطوط به وب سایت www.box24.ir مراجه فرموده و یا با شرکت تماس حاصل فرمائید

  10. آیا امکان اتصال به درگاههای بانکی وجود دارد؟ چگونه به درگاه بانکی متصل شویم؟

    سیستم فروشگاه Virtu از درگاههای پرداخت اینترنتی متعدد بین المللی و داخلی پشتیبانی می کند که بدین ترتیب می توان از این سیستم خرید انجام داد. درگاههای پرداخت مربوط به بانکهای سامان، ملت، پاسارگاد، پارسیان و اقتصاد نوین که امکان استفاده از کارتهای بانکهای مختلف در این درگاه وجود دارد.

  11. براي امكان پرداخت الكترونيكي و online در فروشگاه خود چه اقدامي مي بايست انجام دهم؟

    با افتتاح يك حساب بانكي (قرض الحسنه و يا جاري ) در یکی از بانکهای اعلام شده يك قرارداد دوجانبه بين بانك و شما برايتان ارسال مي شود و شناسه ای به شما تعلق مییابد. تنها کاری که برای شروع نیاز است وارد کردن شناسه به سیستم می باشد.

  12. آیا امکان دستکاری قالب توسط مدیر فروشگاه وجود دارد؟

    فعلا virtu سیستم قالب بندی ندارد و برای طراحی قالب باید فایلهای مربوطه را به طور مستقیم دستکاری کرد. البته در نسخه های آینده این مشکل برطرف خواهد شد.در بخش تعرفه خدمات ما امکاناتی را برایتان در نظر گرفته ایم که می توانید درخواست طراحی قالب ویژه برای فروشگاهتان را برای ما ارسال کنید تا گروه توسعه Virtu برای شما قالبی مطابق با سلیقه تان طراحی کنند.

  13. آیا امکان ارسال ایمیل وجود دارد؟

    بله ،یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی شما با مشتری در فروشگاه ساز ویرچو همان ارسال/ دریافت ایمیل به/ از مشتری است

  14. آیا امکان Update فروشگاه به نسخه های جدید وجود دارد؟

    بله، در صورتی که شما یکی از مشتریان تجاری ما هستید و از خدمات پشتیبانی استفاده می کنید ما سیستم فروشگاه شما را در اولین فرصت بعد از ارائه نسخه جدید Update خواهیم کرد.

  15. آیا راهنمایی برای کار با نرم افزار وجود دارد؟

    بله، دفترچه راهنمای کاربری جامع و کامل و تمام رنگی بصورت آنلاین با امکان دسترسی موضوعی و جستجوی محتوایی تهیه شده است که در دسترس کاربران میباشد، در این دفترچه کار با بخش مدیریت فروشگاه بطور کامل توضیح داده شده است.

  16. آیا خریداران می توانند بدون ثبت نام از فروشگاه خرید کنند؟

    این مورد بصورت پیش فرض در فروشگاه در نظر گرفته نشده است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود دلیل آن نیز این است که جهت ارسال کالا باید تمامی اطلاعات ارسال شامل نام ، ادرس و ... از مشتری گرفته شود، تنها تفاوت ثبت نام با خرید بدون ثبت نام در فیلد کلمه عبور میباشد ولی در عوض اطلاعات مشتری در پایگاه داده ذخیره نشده و از پتانسیل مشتریانتان نمیتوانید در آینده استفاده کنید.

  17. من فروشگاه یکی از مشتریان شما را دیده ام و میخواهم فروشگاهی درست مانند همان فروشگاه را برایم راه اندازی کنید، آیا این امکان وجود دارد؟

    خیر، بنابه اصل رازداری مشتری راه اندازی فروشگاهی کپی فروشگاه مشتری دیگری ممکن نمی باشد ولی میتوانیم برای راه اندازی فروشگاهی مختص شما و مطابق با سلیقه و نیاز های شما مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

  18. چه مدت بعد از سفارش، وب سایت در اختیار من قرار میگیرد و می توانم از آن استفاده کنم؟

    حداکثر تا 48 ساعت (در ساعات کاری) بعد از تکمیل سفارش و پرداخت مبلغ فاکتور ارسال شده، وب سایت فروشگاه اینترنتی شما قابل استفاده خواهد بود.در صورتیکه نیاز باشد تا NSهای دامنه ی خود را تغییر دهید این مدت زمان تا تغییر NSهای دامنه افزایش خواهد یافت.

  19. من از قبل دامین و هاست دارم،آیا امکان راه اندازی فروشگاه برروی دامنه و هاست خودم وجود دارد؟

    بله، در صورتیکه دامنه دارید و قصد دارید از هاست ارائه شده برروی نسخه ی تجاری استفاده کنید باید NSهای دامنه خود را به NSهای اعلام شده از طرف بخش فنی شرکت تغییر دهید و در صورتیکه بخواهید فروشگاه برروی هاست خودتان نصب و راه اندازی گردد،  ابتدا باید اطلاعات هاست خود را برای ما ارسال کنید تا امکان نصب برروی هاست شما توسط کارشناسان شرکت بررسی شود.

  20. خدمات پشتیبانی شامل چه مواردی است؟

    خدمات پشتیبانی ارائه شده برای نسخه ی تجاری ویرچو شامل موارد زیر میباشد:

    • ارائه مشاوره و پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین (در ساعات اداری) و از طریق ایمیل و سیستم E-Ticketing (در تمام طول روز)
    • رفع هر گونه باگ و یا ایراد در هر یک از ماژول های سیستم
    • بروز رسانی  (Update) سایت به آخرین سرویس‌های عملیاتی شده برای فروشگاه
    • نظارت بر عملکرد صحیح و پشتیبانی فضای هاست
    • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سرور میزبان فروشگاه در صورتی که فروشگاه برروی سرور اختصاصی شرکت راه اندازی شده باشد
  21. آیا بعد از خرید فروشگاه ساز برای راه اندازی آن هزینه ی دیگری باید پرداخت شود؟

    خیر،نسخه ی تجاری فروشگاه ساز ویرچو درقالب یک پکیج کامل جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارائه میشود و همه ی آنچه شما برای راه اندازی یک فروشگاه نیاز دارید (فضای هاست ، ثبت دامنه ، نصب و راه اندازی فروشگاه ساز و پشتیبانی یکساله)  را شامل میشود.

  22. امکاناتی مدنظرم هست که دراین سیستم فروشگاهی وجود ندارد، آیا امکان اضافه کردن این امکانات به فروشگاه وجود دارد؟

    بله، شما میتوانید کلیه موارد مدنظر خودتان را به صورت لیستی (با جزئیات در حدی که منظور کاملا مشخص شود) در آورده و آنرا برای ما ارسال کنید ،تا لیست توسط کارشناسان شرکت به طور کامل بررسی شده و برای هر مورد آن هزینه ای اعلام گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه ی مربوط به خدمات " سفارشی سازی " را مطالعه فرمایید.

  23. آیا امکان مدیریت فروشگاه بصورت Offline وجود دارد؟

    خیر.

  24. آیا مدت استفاده از نرم افزار محدود می باشد؟

    خیر، شما با یکبار خرید نسخه ی تجاری فروشگاه ساز ویرچو برای همیشه صاحب یک فروشگاه اینترنتی میشوید.

  25. با خرید یک نسخه از فروشگاه ساز ویرچو چند فروشگاه مستقل میتوان راه اندازی کرد؟

    هر لایسنس از نسخه ی تجاری فروشگاه ساز ویرچو بطور همزمان فقط برروی یک دامنه قابل نصب می باشد و بقیه دامنه ها درصورت وجود برروی دامنه ی اصلی پارک می شوند ( با خرید هر نسخه فقط یک فروشگاه مستقل میتوان راه اندازی کرد).

  26. بعد از اتمام مدت پشتیبانی در صورت بروز مشکل چه کار باید کرد؟

    بعد از اتمام مدت پشتیبانی، سرویس پشتیبانی (دوره های یکساله) با پرداخت هزینه قابل تمدید می باشد.

  27. آیا میتوانم ظاهر فروشگاه خود را تغییر داده و شبیه وب سایت فعلی خود کنم؟

    بله ،طراحی قالب اختصاصی جزء خدمات ارائه شده توسط شرکت فناوری اطلاعات تاوریژ میباشد، شما میتوانید با رجوع به صفحه ی مربوطه شرایط طراحی قالب اختصاصی را مطالعه نمایید.

  28. آيا می توان فروشگاه اینترنتی را به عنوان بخشی از سایت اصلی راه اندازی نمود ؟

    بله، میتوان فروشگاه را به عنوان یک ساب دایرکتوری به صورت www.example.com/shop یا ساب دامین http://shop.example.com در کنار سایت فعلی راه اندازی نمود.

  29. آیا در Virtu محدودیتی برای تعریف کالاها، دسته ها و زیر دسته ها و سفارشات وجود دارد؟

    خیر، هیچ محدودیتی برای تعداد کالا ها و دسته ها و زیر دسته ها (به تعداد نامحدود دسته و زیر دسته ) وجود ندارد، شما میتوانید به تعداد دلخواه شاخه ، زیر شاخه و کالا  و همچنین تصویر برای کالا های موجود تعریف کنید.

  30. آیا افراد مبتدی می توانند با نرم افزار فروشگاه اینترنتی شما کار کنند؟

    یکی از برجسته ترین خصوصیات فروشگاه اینترنتی ما کاربری آسان آن است. بعد از راه اندازی فروشگاه سیستم مدیریت بسیار قدرتمند و فارسی در اختیار شما قرار میگیرد و می توانید براحتی نسبت به مدیریت فروشگاه خود اقدام کنید. کارشناسان شرکت فناری اطلاعات تاوریژ در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل در کنار شما خواهند بود، همچنین دفترچه ی راهنمای کاربری جامع، کامل و تمام رنگی بصورت آنلاین در اختیارتان قرار می گیرد.

  31. چگونه بجای لوگوی فروشگاه ساز ویرچو ، لوگوی شرکت خود را در فروشگاه قرار دهم؟

    برای اینکار تصویر بدون پس زمینه (transparent)  لوگوی شرکت خود را با فرمت png برای تیم فنی و پشتیبانی شرکت ارسال میکنید تا تیم فنی در اسرع وقت لوگوی شرکت شما را در وب سایتتان (فروشگاهتان) قرار دهند.

  32. رمز عبور مدیریت فروشگاه را گم کرده ام ،چه کنم؟

    درصورتیکه رمز عبور برای ورود به بخش مدیریت فروشگاه خود را گم کرده اید، باید با ایمیلی که با آن در وب سایت ویرچو ثبت نام کرده اید درخواستی برای شرکت ارسال کنید تا کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را بررسی کرده و رمز عبور جدید برای شما ارسال گردد.